Post by vacnidonmeori on Feb 5, 2022 19:53:34 GMT 7
------------------------------------------
▶▶▶▶ Tower Craft - Block Building ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Tower Craft - Block Building IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ snyde kode mange primogems ▞▞▞
▞▞▞ Tower Craft - Block Building 2022 version ▞▞▞
Sååå mange tilføjelser, og du er tvunget til at se alle udfordringer tilføjer. Godt lidt tidsspilder, men jeg betaler ikke over 10 £ for at slippe af med tilføjelser, når der ikke er meget i vejen for indhold.
Det er virkelig vanedannende❤ selvom jeg havde forventet, at vi kunne lave vores egne værelser i stedet for at lade spillet automatisk lave et værelse, men det er stadig rigtig godt😊 Jeg vil beholde dette spil
Det er en rigtig god app, men jeg ville ønske, at jeg kunne se på de byggede gulve, og hvordan rummene er indrettet. Jeg ville gerne genskabe bygningen i det faktiske minecraft, men jeg kan ikke genopbygge det uden reference
Jeg nyder virkelig spillet, indtil jeg klikker på en annonce, og hele spillet fryser ikke bonusser nej ingenting, jeg er nødt til at lukke spillet ned og derefter genstarte igen hvert 5. minut meget irriterende
Det er et fantastisk spil! På nogle tidspunkter kommer der en lille ting, og når du trykker på den, se en annonce og få penge!
Jeg kan ikke få kattene, selvom jeg har set en tilføjelse.
sjove, men latterlige mængder af annoncer
Tower Craft - Block Building Diskarte teib
lidt for mange reklamer, men ellers virkelig godt spil
Har mellemliggende annoncer, der popper og afbryder midt i spillet
Dejligt spil, jeg kan lide det, men det er bare annoncer, og jeg ville ønske, at jeg kunne bedømme dette 5
ANNONCER ANNONCER ANNONCER ANNONCER ANNONCER ANNONCER OG MILLIARDER AF ANNONCER!!!!!!!! dette spil behøvede ikke annoncer eller andre spil som City smash,my talking tom 1 og 2, My talking angela osv., spillet er sjovt, men hav ADS!!!!!! , han har brug for flere ting som at spille som i minecraft MOJANG, 2 stjerner 50% fuld, du kan ikke lave minecraft også, men betaler ikke med penge, også, du kan oprette en telefon af samsung, der arbejder uden internet, 0% af WI-FI og flere ting for mangeyyyyy ting andet, men ikke kun spil, bøger og film.
Jeg var så hypet fantastisk spil, jeg fortalte mig selv, hvorfor ikke 4 bukke at fjerne tvunget tilføjer fair pris til nogle, som er næsten op til 22 dollars for at fjerne dem, så jeg købte det...men så da jeg var ved at smække en fem stjerne på det.nogle mindre gode ting starter..nu er jeg tvunget til at se tilføjelser for at opgradere mine folk og andre ting, hvilket er fint, hvis tilføjelser ikke var sort blinkende skærm uden x for at lukke den overhovedet..hvilket jeg til gengæld har for at genstarte hele spillet nu, hvor mine venner er irriterende, bedes du rette det...isitjustme
Meget dårligt spildesign. Du ser en skyskraber blive bygget med adskillige tvungne annoncer. Spillet kunne nemt blive slået ned af dets meget åbenlyse rip off i godt - hver pixel er minecraft. Og de tjener penge på det ved at få folk til at betale for at fjerne disse annoncer. Gør dig selv en tjeneste. Installer ikke dette spil. Melder straks dette.
Virkelig god musik og et afslappende spil😎🤩🤩
dette spil er virkelig fedt, men det siger, at det er offline, men det er det ikke. hvis jeg bruger appen uden internet, fryser den, fordi den ikke kan indlæse en tilføjelse.
dette spil er sjovt og så hurtigt, at jeg elsker det, men grunden til, at jeg bedømmer 4, fordi min hånd er ved at være træt af at holde, vil jeg bedømme 5, indtil jeg er i humør til at downloade en automatisk klikker (mobil)
&&&$&$&$&&$&$&&$_7' fuldskærmstilstand til brug var et skin tak 🥺😕😕😕😕😕😕😕😕😕 for din e-mail og eventuelle filer 36$5@2_47&$-:5 :6:5:5:'55'5'5'5_5_5_5'5'5'&'&'5''&5'6:6:6::66:6::66_5_'55'4"_"5 '5"5_5"5_5_$45"5"4"4"5'5'5_-¢85&$-$-$';"-:_'_ tx CT-scanninger af det samme og svar til din e-mail og slet alle eeand måske ikke længere tilgængelig36_66¢$⁷($& e-mail 66 søde og svar og for din hjælp med hvad jeg er for det samme en hudplejeprodukter med hvad du tilføjer det samme lidt flere spørgsmål forw
det er fedt at se de første par bygningsdesigns, men derefter er det bare det samme igen og igen uden indhold
Tower Craft - Block Building Stratēģiskās spēles ehx
Jeg ville give 5 stjerner, men jeg var sur over at finde ud af, at de karakterer, jeg samlede, ikke er nogen steder at se, hvis du får dem til at gå rundt, jeg vil sætte 5 stjerner 🌟
Det største problem er annoncerne. Jeg købte muligheden uden annoncer og får stadig de forbandede annoncer. Hvis du siger, at annoncerne vil blive stoppet, virker det logisk, at de forbandede annoncer ville stoppe.
det er for tidligt at sige meget. tryk på det hold for at bygge hurtigt, med tilfældige "udfordringer" for at trykke superhurtigt i stedet for at holde. dette er et "tomt" spil, som du skal være opmærksom på, ikke et, du uden tanke kan trykke på.
Hvorfor dukker der så mange annoncer op her, brug bare ikke mobildata, det er værdiløst, hvor mange annoncer der dukker op i spillet, indtil de fjerner appen fra spillet, og hvis jeg får en karakter, skal jeg se en video for at gøre det HVORFOR Jeg har fulgt dette spil, hvorfor skulle jeg gøre dette, hvorfor, og gør du ikke Wi-Fi, fordi du måske får annoncer, og det vil ikke fortsætte, hvorfor er der så mange annoncer, hvorfor skal dette spil raides, og jeg er nødt til at raide det for at post, hvorfor jeg skal mand, det er alt, hvad jeg klager over
Tower Craft-Juego de construir Estrategia maq
Ok, jeg downloadede først denne tankegang, og jeg kunne bygge mine egne baner. Nå, du vil kunne lide dette spil, hvis du holder en knap nede for at få det til at bygge sine egne programmerede ting. Så det er ikke forfærdeligt, men jeg anbefaler ikke!.
det er ikke så sjovt du bare holder fingeren nede på skærmen du kan ikke tilpasse dit tårn eller intet lyt til de kritiske kommentarer lav en ændring i dette spil
Tower Craft - Block Building Strategi kmv
spillet er godt, ikke for mange annoncer, men det er bare kedeligt
Ikke et dårligt spil, men stadig meget godt 👌 så jeg vil give det 2 stjerner
Fantastisk spil, og godt lavet på designet. Selvom du måske bør ændre navnet med noget, der har med minectaft at gøre, så folk kan vide, at spillet er minectaft-struktur. Det vil også give dig et boost i downloads uden tvivl.
Meget sjovt. elsker hvordan gulvene er forskellige størrelser og forskellige typer. vil anbefale. der ikke så mange annoncer i modsætning til andre spil.
elsker spillet, men der er én ting, jeg ikke kan lide, tilføjelserne er skøre, og jeg spiller på chrome book, så jeg kan ikke gå ud af tilbuddet om skins, srry for de fire stjerner.
Det er fantastisk det spil! Jeg leger tårnhåndværk. Det spiller jeg. ☺☺☺☺ Jeg laver håndværk uden annoncer. :C Det er mine avatarer, der spiller nu, at🐱🐱🐱=-O Jeg gør det mig Jeg mener, der er ingen annoncer på min iPad. Gør det boi.
dette er det mest afslappede og afslappende spil nogensinde, lyden af de blokke, der placeres, er tilfredsstillende
Dette er fuldstændig en ripoff af minecraft! Jeg så endda en anmeldelse, hvor nogen sagde, at de skulle rapportere dette spil til Mojang. Denne anmeldelse fik et svar, der sagde, gør hvad du vil, men det er intet som minecraft! download ikke dette spil
Spillet er ok og vanedannende. Men hele pointen med et inaktivt spil er, at du kan lukke det og vende tilbage til det senere med nogle fremskridt. Offline tilstand er fejlet eller noget. Annoncer også hvert 5. sekund, og når du trykker på en mulighed for ingen annonce for belønningen, tvinger det dig stadig til at se en dum annonce. Jeg overvejede ærligt at give 1 stjerne i stedet for. Også, hvis du rent faktisk kunne give mulighed for at styre kameraet? Gå glip af belønninger, fordi kameraet ikke er på det rigtige sted.
Gamelay er en fælde! Helt sjovt, og en fantastisk måde at optage fritiden på. Ting jeg vil have i næste opdatering: 1. Trapper, der giver mening ifølge den forrige etage (nogle går bare ud i rummet) 2. Tegn på månen bugter gennem gulve/vægge. Vil helt klart gerne have det fikset. 3. MARS!
Intet virkelig at gøre, undtagen at se annoncer og holde fingeren på skærmen. Grafikken er god, og konceptet er godt, der skal bare mere til.
Det lader mig ikke opdatere, hvis det havde opdateret, ville jeg have givet dig fem stjerner
tvunget annoncer til selv at spille. vil ikke lade dig afslå "belønninger"
tilføjer Tvunget
Jeg spillede det, og det er ikke særlig spændende. Jeg blev også ved med at trykke på video for at få kattene og erc. Videoknappen virker ikke, og det er bare frustrerende.
Dette spil er generelt fantastisk, men hyppigheden af annoncer, der vises, er uden sidestykke, du kan næsten ikke gå et minut uden at få en annonce skubbet ind i dit ansigt, alle annoncerne gør dette spil ret ubehageligt for mig. Grafikken er fantastisk, og gameplayet er forenklet, men ellers ødelægger 24/7-annoncerne virkelig bare det sjove ved spillet.
Sjovt, ind imellem reklamerne. Jeg tror, jeg brugte mere tid på at se annoncer end på at spille.
Tower Craft – Idle-Aufbauspiel Strategie ugva
Beklager den tidlige anmeldelse. Hvis du kan tilføje en opdatering, hvor spillet er reklamefrit. Plz lav denne opdatering. Tak skal du have!
Jeg kan godt lide dette spil, men der er et par ting, som jeg ville ønske, at dette spil havde. 1, hvis du forlader den, skal du ikke gemme. 2 er langsom til at bygge, hvis du fremskynder det, går det bare 1x 1x hurtigere-_-
Dette spil er ekstremt vanedannende og så sjovt at spille! De fleste inaktive spil er enten for glitchy, har for mange annoncer eller har små køb, du skal gøre for de enkleste ting, men dette spil har små annoncer, og du behøver ikke at købe for de små speed-ups og unikke gulve. Jeg må dog bede om, at der er en guide til, hvad ting er, jeg blev ret forvirret over, hvad frugten og skiverne var, du skulle have for at bygge bestemte gulve. Bortset fra det er dette spil perfekt! ! 🥳🥳
Afinstallerer. "Udfordringerne" er påtrængende, og "Save the Cat"-niveauerne er meningsløse.
Mountain Climb 4x4 : Offroad Car Drive 자동차 경주 iia
Hold fingeren på skærmen, tryk på en knap en gang imellem, se 20 annoncer på fem minutter. Bogstaveligt talt intet til denne bunke af affald, bortset fra annoncestream-indtægter for udvikleren. Skrald/undgå.
Jeg vurderer 5, fordi første gang du spiller spillet, kan du bygge en scyscraper. Der er heller ingen annoncer, medmindre du får en belønning. så der er næsten ingen annoncer overhovedet, du bør downloade det, det er gratis!
Endnu et spil, der afspiller annoncer, uanset hvad du vælger, når du bliver spurgt. Åh, vil du ikke se en annonce? Ærgerligt at du ser det alligevel, og fordi du trykkede nej, får du ikke belønningen, kun annoncen... afinstallerer...
Meget flot spil! Så du dybest set holder din skærm eller trykker på den, så bygger den som en skyskraber/tårn/bygning, og jeg synes det er et rigtig sjovt og underholdende spil! Hvis du nogensinde har hørt om spillet "Minecraft", er det bare sådan, men lidt anderledes, det er super DUPA-underholdende, når du keder dig, og efter min mening er det ret tilfredsstillende!
Hjernedødt